niedziela, 19 maja 2013

KOMUNIJNE PREZENTY

Witam po dłuższej nieobecności.
Byłam zajęta produkcją prezentów.
Pokażę Wam aniołki szydełkowe,które bardzo podobały się obdarowanym.
Terz pamiątka Komunijna robiona na zamówienie.
Przepraszam za jakość zdjęcia ale akurat był wynoszony z domu.
A teraz trochę miniaturowej wiklinki.
Widać tu połączenie wikliny z zimna porcelanką ,którą Wam pokazywałam a dostałam ją od
Super to wygląda w rzeczywistości.
Blat stolika.
A to sofka - oczywiście miniatura
Stworzyłam taki transporterek  dla maleńkich laleczek
W roli głównej nowa właścicielka Zuzia z bloga
Dagmara szyje fenomenalne ciuszki dla takich maluchów.
Po prostu mistrzostwo.
Ale się dziś rozpisałam.Zaglądałam do Was .Może nie byłam grzeczna,bo nic
nie napisałam .
Pozdrawiam i dziękuję za wpisy.

6 komentarzy:

  1. Aniołki cudne, i jeszcze zachwyciła mnie "torebeczka" - jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioły są rewelacyjne cieszę się że udało ci się je skończyć na czas, a transporterek wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebeczka śliczna, aniołki urocze. Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne, aniołki i sofka po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne!
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do przejrzenia mojego bloga: http://pinku-art.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Ola ;)

    OdpowiedzUsuń

Translate